Запитання та відповіді

Як оформити та оплатити замовлення?

Замовлення можна оформити:
— на сайті intertop.ua
— у мобільному додатку INTERTOP

Інформацію про замовлення ви отримаєте в повідомленнях sms/viber

Як здійснюється доставка?
-Заберу із магазину 

Доставка замовлень в усі роздрібні магазини Intertop, IntertopKids, Armani Exchange, Ecco, Timberland, Clarks, Geox, Skechers, Marc O'Polo, Napapijri, Emporio Armani, Vans, Intertop Outlet, The North Face – безкоштовна. Сплачені замовлення зберігаються у магазині впродовж 10 днів. Після чого анулюються і Ви отримаєте свої кошти. Статус замовлення можна переглядати в особистому кабінеті на сайті та у додатку. Для отримання замовлення в магазині потрібно показати документ, що підтверджує особу (паспорт, застосунок «Дія», водійське посвідчення) та електронний чек, який Ви отримаєте після сплати замовлення на сайті або в мобільному додатку (посилання на чек можна знайти в меню «Мої замовлення»). Дані у замовленні мають повністю відповідати особистим даним у документі, який засвідчує особу. Спосіб доставки доступний не для всіх товарів. Якщо на товар діють які-небудь обмеження, оформити його таким способом доставки буде неможливо. 

-Доставка у відділення Нова Пошта

-Доставка кур’єром Нова Пошта (за адресою) Примірка товару – на розсуд служби доставки. 

-Доставка у поштомат Нова Пошта
 
-Доставка Укрпоштою 

Яка вартість доставки?

До відділення «Нова Пошта». Вартість доставки 99 грн. Доставка замовлення від 4000 грн – безкоштовна.

У поштомат «Нова Пошта». Вартість доставки 69 грн. Доставка замовлення від 4000 грн – безкоштовна.

Кур'єром «Нова Пошта» (за адресою). Вартість доставки 129 грн. Доставка замовлення від 4000 грн – безкоштовна.

До відділення «Укрпошта». Вартість доставки – 59 грн. Доставка замовлення від 4000 грн – безкоштовна.

Доставка в роздрібний магазин Інтертоп – безкоштовно.


Після отримання повідомлення з номером ТТН (по смс або email) можна відстежувати статус доставки замовлення на сайтах кур'єрських служб: «Нова Пошта», «Укрпошта»

У які терміни здійснюється доставка замовлень?
Термін доставки: на період воєнного стану термін обробки і доставки замовлень 3-8 робочих днів  

З моменту прибуття в пункт доставки (НП, Укрпошта) товар зберігається до 5 робочих днів.
Товар зберігається в магазині 10 діб. Якщо ви оплатили замовлення онлайн, ви можете забрати його впродовж 10 днів (крім розпродажів і спеціальних акцій).
Чи доставляються товари для примірки?
Можливість примірки товару під час адресної доставки Новою Поштою – тимчасово відсутня.
Як можна повернути замовлення?
За посиланням https://intertop.ua/return/.

Як перевірити наявність товару на складі сайту/в мережі магазинів?
Функція перевірки наявності доступна на сайті в картці товару:



Зверніть увагу: функція доступна не для всіх товарів. Не діє вона і для товарів партнерів. Якщо на товар діють які-небудь обмеження, перевірити його наявність у такий спосіб буде неможливо.
Чи відрізняються ціни на сайті та в роздрібному магазині?
Не відрізняються, відрізнятись може тільки в період проведення акцій.
Чи можлива доставка за межі України?
Доставка за межі України на данний момент не здійснюється.
Що таке промо-код? Як розподіляється Знижка за промокодом, якщо в замовленні кілька товарів?

ПРОМО-КОД дає можливість купувати товари на INTERTOP.UA ще дешевше!

Цією перевагою можуть скористатися учасники Бонусної програми INTERTOP PLUS, а також зареєстровані на сайті користувачі.

Як це працює?

Після отримання ПРОМО-КОДУ на Ваш email (вказаний при реєстрації) оформіть замовлення на сайті. На етапі внесення своїх даних (спосіб оплати і доставки) необхідно ввести Ваш ПРОМО-КОД у відповідне поле і натиснути «ЗАСТОСУВАТИ», завершити оформлення замовлення.


Зверніть увагу,

знижка по ПРОМО-КОДУ може бути використана лише в одному Вашому замовленні.

Мінімальна сума замовлення для використання знижки по ПРОМО-КОДУ складає 2 000 грн.

Знижка по ПРОМО-КОДУ INTERTOP.ua може бути використана лише при оформленні онлайн-замовлення з доставкою (за адресою чи у відділення кур'єрської служби).

ПРОМО-КОД INTERTOP.ua не діє в роздрібній мережі магазинів, в тому числі і на зарезервований товар.

Знижка по ПРОМО-КОДУ не сумується з іншими акціями та знижками.

Знижка за промокодом розподіляється пропорційно на всі позиції в замовленні. При частковій відміні (при видаленні із замовлення одного або декількох товарів) знижка перераховується, а промо-код може не діяти, якщо загальна сума замовлення виявиться менше мінімально заявленої за умовами промо-коду (наприклад, за умови мінімального замовлення на 2000 грн).

При використанні промо-коду замовлення викуповується тільки пакетно. Часткова покупка в такому випадку не діє.

Приємних покупок!

В який термін повертаються бонуси на карту INTERTOP PLUS у разі відмови або повернення замовлення?
У разі відмови від замовлення при отриманні, а також у випадку оформлення повернення бонуси повернуться через 21 день після оприбуткування товару нашим складом.
Як можна замовити доставку товару в роздрібний магазин INTERTOP?

Тепер у Вас є можливість вибрати товар на сайті і забрати його в будь-якому магазині мережі INTERTOP . Якщо в обраному магазині товар відсутній - ми привеземо його туди для Вас!


КРОК 1


Виберіть вподобаний вам товар

Авторизуйтесь або зареєструйтеся на сайті ( введіть логін і пароль, вкажіть номер телефону для підтвердження резерву по СМС)

Виберіть розмір товару і натисніть ДОДАТИ В КОШИК

При оформленні замовлення оберіть «Доставка в магазин»

 

КРОК 2

Виберіть місто і зручний для Вас магазин


 

КРОК 3

Завершіть оформлення замовлення і чекайте підтвердження по СМС


КРОК 4

Після отримання СМС і листа на email про готовність замовлення до самовивозу заберіть товар у магазині

Термін доставки товару в магазин:

1 день, якщо товар є в наявності в магазині доставки

3-8 дні (доставка замовлень, оформлених в період розпродажу, може бути збільшена до 5-8 робочих днів)


Будемо раді відповісти на Ваші запитання по телефону 044 499 99 19 або 0 800 30 99 19 (безкоштовно в межах України).

Приємних покупок!

БОНУСНА ПРОГРАМА: Як додати існуючу карту в особистий кабінет?
1. Зареєструватися і авторизуватися на сайті - у кошику або в особистому кабінеті внести ваш e-mail і пароль.

2. Для можливості авторизації бонусної картки мобільний номер телефону зазначений в бонусній анкеті повинний збігатися з тими, які ви вказуєте при реєстрації на сайті.

3. В кошику вибрати кнопку «Додати карту INTERTOP PLUS».

4. Для підтвердження вашої картки необхідно внести у відповідне поле код-підтвердження, який ви отримаєте в sms.

5. Після того, як картка буде додана, перевірте вашу анкету в особистому кабінеті - якщо не всі поля заповнені, вкажіть додаткові дані і отримаєте бонуси:
- 10 бонусів дата народження;
- 10 бонусів стать;
- 15 бонусів місто проживання;
- 15 бонусів діти до 18 років


БОНУСНА ПРОГРАМА: Як отримати бонусну картку INTERTOP PLUS в роздрібному магазині?
Активувати віртуальну бонусну картку ви можете в будь-якому роздрібному магазині ТОВ «ІНТЕРТОП УКРАЇНА», продиктувавши представнику Організатора особисті дані (ПІБ, дату народження, номер мобільного телефону) для внесення до електронної анкети (активація віртуальної карти проходить за умови успішної верифікації мобільного номеру телефону з використанням унікального коду, що надсилається на момент реєстрації).
БОНУСНА ПРОГРАМА: Як отримати бонусну картку INTERTOP PLUS online?

Online картка - номер віртуальної картки, пластикова картка не видається.

1. Для отримання online-картки достатньо в кошику вибрати кнопку «Додати карту INTERTOP PLUS».

2. Для підтвердження вашої картки необхідно внести у відповідне поле код-підтвердження, який ви отримаєте в sms.

3. Заповніть в особистому кабінеті анкетні дані і отримаєте додаткові бонуси:
- 10 бонусів дата народження;
- 10 бонусів стать;
- 15 бонусів місто проживання;
- 15 бонусів діти до 18 років


Чи можу я приміряти взуття перед покупкою?
Так, можете.
Для цього Вам необхідно оформляти кожну обрану пару взуття окремим замовленням з доставкою на відділення Нової Пошти.